tv4nyhetsmorgon lördag

Sitter jag & kikar på just nu, med en kopp varm choklad .. Försöker även att inte hosta för mycket, då älsk försöker sova.. Vet att han stör sig på hur mycket jag grejjar. Snyter mig, prasslar i påsar , går på toa. haha.. han fråga nyss' va gör du med plastpåsen i sängen' kan man ju undra, men kan ju inte slänga alla snorpapper på golvet. Å jag har vaknat 2 gånger, då en liten gubbe sitter med ett strå i min hals å säger 'killlllllllllllllikillllllllllllll kill' Jättekul, fram med halstabletterna, då råka jag ta en för stark, så blev ännu värre, åh herregud, vilka problem man har:p Älsk är ju också sjuk men han snarkar ju bara å sväljer all bajs han har i näsa o hals. haha, så ja lika bra att gå upp då & sitta här framför tv med varm choklad o kika ut genom fönstret. Va ser man ? Jo snö som dalar ner mellan skogen. Vackert, ja. Men våren vore så himla skönt att få också, massa små fågelkvitter med sol & skön luft & långa promenader.

baii BTW, sandra lilla lysell å kristina åker till thailand idag. Paah, jag har hört att de snöar där också, så vem fan vill dit ? :)

Kommentarer
Postat av: Emely

svarade på din kommentar i mion blogg ;D

2011-01-08 @ 23:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0