The Town

Är nu sedd. Så ja va ska man säga, jag somna inte, då måste den ju vart bra iallafall .
Nu blir det väl dags för sängen då, börjar dock bli trött på att ställa klockan varje dag, helg ju ? Men det fixar sig. Snart så småningom så kommer allt bli lättare & ett steg framåt kommer tas. Så är det bara! Just idag har jag tagit några steg tillbaka, förbjudet. Men det blir så ibland, ibland klarar inte kroppen mer . Å då säger den ifrån, å blir jävligt depp! Men man ska må dåligt ibland för att sen kunna må som bäst, eller hur ? ..
Om några timmar, dagar, månader , år. Det finns inte för mig längre, en sekund i taget. Det blir ändå aldrig som man tänkt sig, å man vet aldrig vad som händer nästa sekund, minut , ingen vet...   

Sov gott. Godnatt

I dessa tider när mina ögon svider så
Tack kära kudde att jag får vila mitt huvud mot dig <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0