Sprängd mage

A magen är riktigt mätt nu, har knökat i mig 1 hönekaka med ost&korv samt en yoggi vanilj med sånt där krisp i vetniii ;) . Jag käkade även en sån till frukost, vad tror ni händer då . Jo det finns ju med en plastsked i dom här yoggi, den klickade till innan jag nått till munnen. Så skiten flög ju på mina byxor å arm. Bara att ropa på vovven så fick han komma & slicka bort, men de hjälpte ju inte. Fick byta kläder fort som fan. Försåklart var jag sen i morse! Jag sov så himla dåligt inatt, drömde knäppt & vakna varje stund & vred på mig. Så sömnen blev väl rubbad för mycket antagligen. Kanske får jag sova bättre i natt. . .
Var en sväng hos hästen förut med, red inte idag för de orka jag inte. Men jag fick testat sadelgjorden så den passade nu iallafall, tur!

Nää nu ska jag feta mig ännu mer, äta choklad & kolla Sverige-Chile. Just nu leder sverige med 15-8. Men det kan vändas snabbt.
baii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0