Snor smakar ljuvligt

eller va säger ni . haha nä nu är jag trött på snorsmaken, som tur är har det blivit bättre. Jag hostar endast när jag blir för ansträngd o luften är för kall eller torr. Så förhoppningsvis försvinner hela skiten snart!
Jag var ju ledig idag va, haha leeeeeeeeeeeeedig. Jag var hemma kl 18  . Så hejja vilken ledig dag :) Men  fick ju gjort det jag skulle. Red en liten sväng idag med, sen åkte jag & brorsan till mormor&morfar för att käka. Grönsaksoppa blev det, gött som fan . Sen efter några kortspel så åkte jag iväg till Sollebrunn, fick bytt sadelgjorden, så förhoppningsvis passar den nu. hahah. Köpte även en ny säkerhetsväst, för min gamla är jävligt gammal o liten :) Osen blev det ett ländtäcke också . Tur att man har morsan som man kan låna pengar av nu, för min pengakris har varat ett bra tag. Men såklart ska jag betala av sakerna, lite i varje månad. Så de blir nog bra tillslut!
Sitter just nu & väntar på älskling. Kanske kan ladda ner någon film som man kan kika på. För på tv idag veetefan om de är något ens ? Matprogram hela tiden bara..


baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0