Onsdag

Ledig som vanligt, men som vanligt mycket att göra. . . behöver ett par ridstövlar , men om jag orkar köpa är ju frågan. Sen ska hästen skos i eftermiddag, vad nu eftermiddag är. För de sa han inte, åh jag hatar när jag inte vet någon bestämd tid! Sen halv 6 är det träning. Så kommer la va gött död ikväll! Det var jag igår iallafall, å då gjorde jag inget. Orka inte rida, så får se hur bra de går idag..haha , jag somna typ 22 igår, steeensov till klockan 5.
Då vakna jag av att jag drömt att älsk hade fått en ring på sitt finger, av en kille! haha ja så då var han gay helt plötsligt, men det var bara för det var våren som börja komma. :S haha shit... Föresten!! Jag hade ju en ännu värre dröm, min tänder lossna i munnen, ALLA tänder en efter en, å jag bet ihop för att alla skulle va kvar, men så fort jag släppte lite så kom tänderna. ÅH va läskigt det var, sprang runt & leta efter en tandläkare med massa olika folk.. Fy va rädd jag var. När jag vakna hade jag fullt med slemm i munnen, antagligen för jag bitit ihop & inte svalt. haha äckligt, har drömt så förut om mina tänder.. Vill gärna ha kvar mina tänder jag har, eftersom de fattas 4. .  Jaja ne jag får la göra något nu, bestämma mig va jag ska göra.. .
Btw, tänker fortfarande på alla nära & kära till Stina , så himla tragiskt ! Samtidigt som jag fick reda på i måndagskväll vem som kört den andra bilen . . Min kusins pojkväns bror, Oskar. . Lika hemskt det med, vet ej om han ligger kvar på näl. Sån himla otur att han just kom där när hon fick sladd.  Men vem säger att det kunde gått lika bra även om han inte kört in i henne . Det kan man ju aldrig veta! Är nog lika hemskt för han, å känna att han gjorde så att de blev så här, även om de inte var hans fel, så kommer ju alltid dom där tankarna. Fyfan rent utsagt...
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0