Lördag .

Va händer ? GÄÄÄSP kan jag säga bara . .
Gick upp halv 7 idag, gick ut på promenad 1 timme med morsan & vovven . GÖTT , alldeles tyst ute, lite för kallt men annars skönt . Å nu sitter jag här & gäspar, haha. Skittrött är jag!
Men hinner inte sova mer just nu, ska iväg om en stund till stallet. Mocka & fixa, sen hoppa lite , förhoppningsvis går de bra . . :/ haha . Igår skutta jag över litet hinder, men inge höjdare att hoppa själv , för så fort man rivit, så är man ju tvungen att hoppa av & sätta upp bommen, å sen hoppa upp på hästen igen . haha very jobbigt.  Men idag är vi ju 2 iallafall . . Ikväll kommer älski hit, blir väl att kolla handbollen . . Det är Sverige-Serbien idag, så vi kanske blir ovänner istället ...hahah näe han sa att han skulle hejja på sverige, så då får han fan göra de :p
HA DE GÖTT! BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0