Livet är så sjukt orättvist !

N jag blir så jävla ledsen, sitter här & gråter för mig själv. Även om jag inte träffat tjejen på några år, så känns de förjävligt! Vi red i samma ridgrupp i flera år i Nossebro . Det var alltid Stina och Alexsandra, dom var yngst i våran grupp, & dom red alltid på shettisarna. Så glada var dom båda jämt. . .Har haft Stina på facebook ett tag & har kikat in där ibland, hon verkade så lycklig & glad som alltid. Hennes häst hade fått ett föl nydligen som hon skrivit mycket om, samt vad jag fattar för, så köpte hon & hennes kille hus väldigt nyss? Å börjat grejja i ordning de .
SÅ DOG hon idag!! Herregud de är ju förjääävligt,!!
Jag hörde på radion att en 20åring dött i bilolycka & jag tänkte, vem fan är de nuu då. Man blir ju lika rädd varje gång man hör något sånt på radion...Så jävla ledsen blir man! Även om man inte är känd med personen längre så blir man faktiskt ledsen! Usch, blir så trött på att allt är så orättvist. Vem bestämmer när man ska dö , vem bestämmer ÖDET ? ! Förtjänar inte en 20åring att leva längre än 20 år , då man precis börjat leva på riktigt ? SJUUUKT!! Stackars familjen & alla dom närmsta till henne,  vilken smärta & sorg ! Mina tankar går till dom just nu!
Vila i frid Stina.
http://nlt.se/startsidan/vara/1.1097068-20-aring-omkom-efter-krock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0