Knäppgök

ÄR jag . Bakat kärleksmums, & nu väntar jag på att sockerkakan ska bli färdig. Så här dags är det lagom att baka tycker jag. hahah, ne men fan hade jag lagt mig ner när jag var hemma kl 21, så hade jag somnat. Så tänkte något måste jag göra.. Sitter även hemma hos mor & far, men ingen är hemma här. Men dom kanske blir glada över att de finns kakor i morgon ^^ Känner att ögona somnar snart. Men kakan måste ju bli färdig, dock kommer den bli fuckad, för det har dom sista sockerkakorna blivit jag gjort. . Men a det återstår att se..
Var o red förut, men jag är så jävla stel i ljumskarna, å de va jvligt mörkt & läskigt tyckte damen .Så får väl bli en bättre ridning i morgon eller longering. Hade tänkt dra dit tidigt iallafall,för jag ska iväg senare till någon söt kanske.
btw, man ska ju bli lycklig utav choklad, brukar man ju säga. Kan ju säga att min röv blev inte lycklig utav av all daimmarabou jag åt förut. haha de är den inte nu heller, men då hjälper de ju att käka lite kakor istället. HOST, skärpning. . . . Äter mest kakor nu, vetefan va som hänt. . Semla åt jag idag också & 2 stycken kokosbullar. haha jaja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0