Kärlekmums

Tjoe. Var hemma gött sent igår så jag somna hemma hos morsan. Vaknade av att morsan står & tittar ut genom fönstret & säger' va har hänt nu då ' Då är de fullt pådrag ute vid 44an med blåljus & andra varningsljus. I natt vid 02, hade en person från trollhättan tydligen hamnat på fel sida vägen & kört in i en lastbil, så han i personbilen hade dött. Lastbilen låg helt i diket, å har tagit hela morgonen för att få upp den. Vet inte om dom är klara nu, men för 2 timmar sen va dom inte det. Tragiskt när sånt händer!
Jaja, jag jobbar typ inte idag, sitter & svarar i telefon hemma hos mor. Så har bakat kärleksmums här för en stund sen. När jag var inne på andra plåten så kom jag på att första kakan hade jag ju inget BAKPULVER I . ÅÅÅh va störande! Så den blev ganska platt. haha så tänkte jag att nästa kommer ju bli skitbra nu & fluffiiie :D Men nej då, den blev lika platt. Så antagligen för att jag hade kallt smör eller gammalt bakpulver igen . haha, men vem bryr sig, dom smakar ljuvligt för de ;) Fick även ta strössel på, för kokos fanns icke hemma! Alltid när man ska baka så fattas det alltid något..
Kleniga o smarriga .
Yey, nu blir det lasagne, sen blir det en sväng till Trollhättan med mamms & köpa lite grejjer till vovven, som jag fick presentkort till i julklapp . Tar även med salong datan i bilen så man kan svara, haha . .
Lite bilder också ..
sträck på dig för guds skull !
såååå ja. haha ;) vadå stöveln för långt in ..  Duktigt av han & våga iallafall ;)
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0