Hej .

Dålig upptadering, jag vet... Men jag hinner inte med riktigt. Flytta ju hästen igår, allt gick bra. Satans pigg är hon efter att ha vilat några dagar.. Så fick bli en kort ridtur idag, för jag börjar bli sjuk. ........ Mitt bröst/lungor har blivit skevt, hostar när jag andas. Har ej ont i halsen, men det kommer väl de med ? Tror det är för att jag vart ute i både kallt o varmt om vartannat, så har de satt sig innanför. inte kuuul, men det är väl bara att lyssna på kroppen . Jag har hållt igång dag o natt känns de som i 1 månad nu . Så de är la dags att lugna ner sig lite nu kanske, å börja andas lite .. Man behöver ju inte stressa.. Hoppas jag slutar tidigt i morgon, så jag kan va hemma i någolunda tid. Vart hemma 21 i 2 dagar nu , å då åker jag hemifrån halv 9 på morgonen. . Yey !
Jag längtar till varmare väder. Så jag slipper gå runt & spänna mig stel hela tiden. Skönt att ligga i sin egna säng o sträcka på sig nu, med vovvsipoffsen bredvid. Godnatt baii
Detta lever jag på ett tag framöver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0