gomoorron

Igårkväll kom mor & far till mig så kikade vi på fångarna på fortet osv. Sen somna jag & drömde någon sjuk dröm . Vi var massa personer i någon lägenhet. Jag hade tydligen slagit i min näsa i en dörr & näsan hade blivit ett stort hål bara. . Alla visste om det, förutom jag ? Så alla gick runt & tyckte synd om mig & va snälla.. Sen fick jag se mig själv i spegeln, å herregud vilken chock. Ett jävla stort hål som näsa. Hemskt. . . Sen har jag vaknat 2 gånger i natt av att jag drar världens snark. haha :p Inte lätt!
Sen om de är en godmorgon idag de vetefan heller, de är ju isgata överallt. Jag skulle kliva ur bilen & kika i brevlådan, ena benet åkte åt helvete så sträckte lårt ;D
JA klaga klaga klaga!
Sitter här hos morsan nu & väntar på min käre bror också, men han kommer ju aldrig. Vill spela spel!!
baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0