Gnatt

Ja då var denna dagen gjord. Åkte till Grästorp runt 11 , sen gick jag 1 timmas promenad med Casillas runt hela Grästorp typ :p Det tyckte han var mycket skoj, speciellt när man får godis ibland också . Så när vi väl var framme hos Mormor & Morfar, så fick han en grisknorr som belöning.. Å min belöning var makaroner & korvstroganof. Mumsfilibaba . Morsan kom på sin lunch också, så hann vi spela ett parti kort. Eller a de gör vi alltid på våran lunch, bra träning för huvudena på dom gamla, o mig själv med, bra med räkning.
Vid 14 så ringde hovslagaren, så då var det bara slänga sig i bilen, lämna av hunden på salongen. Å sen iväg till stallet. Han var redan där när jag kom, pinsamt & komma efter. MEN skitsamma, visste ju vem han var nu iallafall. Å klippte hans farmor igår så hade ju lite & tala om . Halv 4 var de färdigt, så nu har totton fina tassenasshovar :) Efter de var de bara att mocka , fixa mat & göra i ordning hästen inför hoppträningen. . Idag kände jag att jag fick göra de i min takt iallafall, å det lugnade mig ganska mycket, så det var skönt!
Yepp, har vart hemma nu i några timmar, har kollat färdigt Dum Dummare, som gick i 5an . haha den är ju så knäppt äcklig! :)

Det är la dags för sängen strax. ha de

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0