Gäsp

Kan man gott säga. Idag är jag ledig,första riktiga onsdagen. Var ett bra tag sen jag var ledig onsdag:)
Så de känns skönt, kommer väl ioförsig inte sitta still. Ska iväg nu vid 10 till stallet, mocka & fixa. Kanske rida en sväng också . Red igårkväll, gick väl helt ok. Bara ett finger uppskrapat. haha , måste köpa nya vantar alltså . . Ne men hoppa lite grann igår, beauty tycker de svinskoj att hoppa, men liiite för skoj så hon blir svårhanterlig . Men men med lite träning kanske det blir bättre. Hon gick i fin form igår iallafall . Får se om jag lyckas med det idag. ^^
Sen efter de ska jag hämta vovven som jag lämnar av hos brorsan nu innan stallet. Sen åker vi till mormor&morfar för att käka middag.  Sen ska jag iväg till Sollebrunn för att byta sadelgjorden osv.
I eftermiddag/kväll blir det lugnt hemma bara, kanske älsk kommer förbi ?  Efter min mardröm nu innan jag vakna, så känns de inte riktigt som om han skulle vilja komma hit.  . haha äckliga drömmar man har ibland! Fifan!
btw jag är lagom rödhårig nu , lite mörkt kvar från förut så de blandar sig bra. . :)
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0