Fan

Vaknade klockan 3 i natt med huvudvärk, gick upp o pissa, men orka inte gå ner(söv hos morsan) för att hämta treo. Så försökte sova vidare, jag lyckades ibland men vaknade då & då med samma huvudvärk. Tillslut drömde jag om treo som tydligen bytt förpackning. Den fanns i en ölflaska, brun & konstig så trodde ej det var treo. Minns en kommentar någon sa 'Jo men de är treo man ser ju pulvret när man vänder flaskan' haha sen drömde jag om Jay i Idol, hej hej här är man förvirrad . . Var även ute på djupt vatten, jättevackert var det, men typ en hel skola var med & det var vågor & läskigt. Vi skulle till någon ond ö, där hemska kvinnor fanns som gjorde så folk fick ont i huvudet. haha allt hängde ihop med mitt huvud iaf. SÅ nu har jag käkat frukost & druckit min jäkla treo , så förhoppningsvis ger värken med sig lite .
baai
btw ikväll äre sverige-polen, hoppas dom vinner nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0