Dimmig Onsdag

= Ledig. Men dimmigt, phööh, hur ska jag & vovven se när vi går ut nu. :) Kanske får ta på sig en grön väst så man inte blir skjuten eller något .
Har börjat dagen med att kolla lite vakna med the voice. Sen efter kommer ju alltid tvinsreklam. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh jag hatar sån reklam för dom bara lurar folk . Så nu har dom lurat mig med, haha . Eller näe inte än, för jag har inte köpt något. Men skulle vilja ha en sån där hårborttagnings maskin:p Dermaseta heter den nog. Men de har man icke råd med nu, så bort med dom tankarna . :> Numer lägger man ju mest pengar på hästen, & hunden givetvis :) Ska snart ringa hovslagaren också, det är inte så billigt kalas att sko hästen heller. haha men wtf utan skor går inte ..
Näe nu var det om man skulle kila ut i snön på en promenad. Sen käka en frukost & slänga på en film! UNDERBART, jag är ledig!


bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0