Choklad

Mosas ner i min mage, åh dumma goda choklad bildas till en bomb i röven.  haha :> Men så underbart gött!
Idag har de vart en lugn skön dag. Runt 5, åkte morsan med mig hem & hjälpte mig städa bort alla julsaker & gjorde de fint här. Så nu känns de mysigt o va hemma igen! Bytt lakan så de kommer va superskönt att sova, förhoppningsvis.....hundkraken kommer väl gapa i natt när snön trillar ner från taket.. haha MEN DET REGNAR, å vem klagar över de? Inte jag iallafall. Det kan öööösa öösa ner ! :>

Kikade ni på solsidan förut? haha underbara serie. I ettan när hon ska föda barn, de är ju så sjukt kul när barnmorskan säger ' vill du ha bullfitta ? haha, alex blir helt chockad, ' vill du ha bullfittaaaaaaaaaa ? hahaha bullfika säger ju hon såklart ^^

Näe nu ska jag se om de är något mer skoj på tv. baaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0