BRRRRRRRRRR !!

KALLT & JAG FRYSER. Kom hem nyss, har vart hos mor&far käkat chips, samt kollat handbollen som sverige vann, gött!! Men nu här hemma, kul att det är så kallt utomhus, det drar ju genom hela väggarna! Tända brasa nu när jag ska sova? NEJ tack . Men va ska man göra, jag sitter & väntar på våren, en lugn vår också, ingen jävla blåst vår! :( Åh att väder kan styra så mycket med humöret!  Någon som alltid gör mig glad är vovvsen iaf, han ligger här bredvid mig i sängen & drömmer, han sväljer & tuggar på något i sin dröm ;D Han har dessutom vart med mig på jobbet idag, så han är gött trött för de! heh .
Var även hos hästen förut, blev ingen ridning idag. Bara lite pyssel. Hon hade skrapat i pannan igår, veet inte hur. På något träd eller om någon bitit henne. Äckligt ser de ut iallafall, men har smörjt nu i 2 dagar, så hoppas de växer ut hår snart igen.  Hon ser så ledsen/ilsken ut när man pillar på såret. . Men det är ju tvunget! Yeey
I morgon är det fredag, helg snart . Hoppas på lite lugn igen .


bai & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0