Åh va sugen jag blev på

VESUVIO med kebabsås. Var skitlängesen jag åt de. Typ innan jul med sandra l o emely efter pulkaåkningen :( åå drömmer om pizza nu .. haha :>
Idag svarar jag i salongtelefonen hemma, nu på förmiddagen. Sen börjar jag jobba i eftermiddag . Skulle åkt & bytt saldelgjorden idag, men då öppnar dom inte förrän 1. Så de gick ju illa. Men får la ta de i morgon eller på onsdag istället då ..  Yeey, vet ni vad, min älskling red på min häst igår. hahah de niii . Tog även kort , men har ingen sladd här nu så bild får komma en annan dag. hehe . Inte för att de blev så länge, men en liten kort stund, innan kulorna gjorde för ont. ;P  Sen igårkväll kollade jag på en mycket bra film i 5an. Börja klockan 21, minns inte va den hette nu. Men den va jävligt bra. Jag som alltid brukar somna till filmerna på kvällarna, höll mig faktiskt vaken. Får kika in på tablån o kolla va den heter nu...

KATE & LEOPOLD

Amerikansk romantisk komedi från 2001. Handling: Kate är singel och en ambitiös karriärkvinna i dagens New York. Leopold är Hertig av Albany, ungkarl, och från 1800-talet. De två möts när Kates uppfinningsrika före detta pojkvän upptäcker ett "tidshål" nära Brooklyn Bridge och efter en tur till 1870-talet tar med sig Leopold till nutiden. Snart blomstrar kärleken mellan Kate och Leopold trots århundradens avstånd. I rollerna: Meg Ryan, Hugh Jackman, Liev Schreiber. Regi: James Mangold. Originaltitel: Kate & Leopold. Rek fr 7 år.

Så hette den ;)
baii

Kommentarer
Postat av: Emely

Haha red han? :D hur gick det då? hahaha. så du fick upp honom på häst till slut xD

2011-01-10 @ 13:16:06
Postat av: bea

hehe jajamensan ;) han trava tillomed några steg. haha

2011-01-11 @ 08:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0