Äckligaste djur jag vet ..

Hum, jo det är ju ormar! Minns särskilt en gång när vi var på 'fest' i krg. Då jag & sunnerdahl tror jag de va, vi gömde oss bakom balkongdörren för en viss person tagit ut den jävla majsormen o skulle fula sig.. Rysningar så äckligt. Vidriga djur! Å näst äckligaste djur jag vet är HAJAR! Jag & älsk kollade på sharkattack på animalplanet igår. Jävligt bra program ändå,  dem flesta attackerna var ifrån mexico för 2 år sen. Å de är så ruskigt äckligt att se hur deras beteende är & hur dom rör sig, deras hemska ögon o näsborrar. Blä, Vet ej men jag gillart inte. Samma om man badar i någon sjö, så får man panik bara av att tänka på hajjar, även om dom inte ens finns där haha! Sjukt ! MEN såklart man blir sur om någon jävla människa kommer & sprattlar lockande med sina ben i deras hem, men dom behöver väl inte bitas, räcker väl med en dask med stjärten, så man flyger upp på land. .



'


haha denne är från Hitta Nemo va? Tillomed den är läskig.

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0