2011

Ja då var det nytt år. Hur firades gårdagen för er tro ?
För mig firades det på lite olika ställen. Först va jag hos mor&far & gjorde i ordning mig. Där fick jag även smaka på mammas 3rätters . Förätten var en liten salladsskål med massa grönsaker & räkor med dressing. Huvudrätten va kalkon såklart, som vi alltid käkar på nyår ;D  med potatisgratäng & sås. Efterätten päron med aftereight  . Mycket smarrigt. När klockan va 18:45, kom brorsan & hämta mig. Så körde han mig till Trollhättan där vi plocka upp älskling, å sen åkte vi till Sandra, å promenerade vidare till Mikaela. Där tillbringade vi några timmar. Käkade gott, de va lite allt möjligt småplock, samt en god efterätt som Sofia & Joakim hade gjort. Kladdkaka med aftereight smak också ;D hehe. Så spelade vi lite tagera,eller vafan heter de ? Vid 22:30 åkte jag vi vidare hem till älskling;D Sandra följde även med dit, så de va kul! hehe, spelade tvspel & käka ännu en gång massa jävla mat. Å drack massa grejjer. Så kom de lite folk då & då . Så där firade vi tolvslaget. Efter de blev jag så sjukt trött & ont i huvudet. Så då vänta man änna bara på att få åka hem. .  haha . Skjutsen hem stod Joakim & Sofia för också, så de var mycket snällt. Var hemma 3, stentrött!!
Sen denna morgon 1 januari 2011 tillbringade jag med min röv på toaletten . FY satan vilken magvärk jag haft denna morgon . JA jag åt för mycket igår, föööööööör mycket, å då menar jag verkligen för mycket. Kände mig sprängd igår, så inte konstigt magen fick utbrott idag. . Men det gick över så småningom. . :>
Resten av denna första januari har jag,älsk,brorsan & mamma tillbringat framför TV o spelat wii, flera timmar , underbart :)
Hepps det var de de. I morgon är de söndag, förmodligen blir det hästflytt. Sen så köpte jag ju en sadel som vi provat ut på hästen i torsdags, o som satt perfekt, men sen får jag höra att den skulle jag aldrig köpt o blabla den sitter inte rätt. SÅ de känns ju kul, not. Så förhoppningsvis hjälper min kusin mig i morgon igen för & se .  Får damp bara när inget går som jag vill & allt ska krångla. BLÄÄÄÄÄÄ!!
Godnatt.
Jag saknar min älskling.. Fick nästan utbrott häromdagen, älsklingen åkte hem från mig lite innan 00. Jag bad han typ 4 gånger , stanna bara 5 minuter till . Så han stanna ju lite längre än han tänkt.. Aja sen åkte han. Jag gick o tvätta bort sminket, gick ut med hunden . Så lägger jag mig i sängen, å ser att älsk har ringt för typ 6 min sen.  Han ringer ju aldrig, så jag tänkte direkt att han krockat.. Jag ringer & de tutar upptaget, upptaget upptaget upptaget. Ringde nog närmare 15 gånger utan svar, bara upptagen ton. Så skickade sms & fråga varför han inte svara... Lite orolig var man ju, men är det upptaget tänkte jag att då pratar han nog med någon.. Men jag tänkte tanken att jag kanske ska åka iväg med min bil & kolla . Men de gjorde jag inte.. Så tillslut ringer min mobil, å älsk gråter & är helt chockad. Så ja han hade krockat .. med ett rådjur. Han körde la i 70, å rätt på rådjuret, så den stendog ju, som tur va. Å tur i otur så hade älsk lånat en passat från 08, från en vän.  Tur i otur, ja bilen blev helt fuckad i fram. Massor som gick sönder, så det kommer kosta jäääävligt mycket om inte försäkringen täcker... Så det var ju ingen höjdaravslutning innan de nya året, när det inte var hans bil:/ MEN hade de vart hans lilla bil som är påställd så hade det nog inte gått så bra som de gjorde. Så huvudsaken är ju att de gick bra med älsk!! ÅH dumma djur, håll er borta från vägarna :(
BAI

Kommentarer
Postat av: emely

Ja, eller hur ;/ hemskt.

2011-01-03 @ 14:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0