Vaknade upp

Stannade kvar hos mor & far igår, för det hade börjat en film kl 21 när jag kom hem. Så kollade klart den & orka inte åka hem sen . Idag vaknade jag upp utav att morsan sa' du kan lägga dig i min säng för den är nog skönare än soffan . Antagligen var det för att jag låg ihopknäppt med händerna & böjt dom ut bakom huvudet. Därför jag har så ont när jag vaknar ibland ? haha inte så gött att söva så . . Så jag tog täcket & la mig i morsans säng. Somnade en timma ungefär, sen kom morsan igen & sa' var är matte, där, sök , blabla. Så kom vovven , ;D Så sa hon bara för att hon skulle kunna plocka ihop några tidningar & då tog hon hunden som användning att störa, så de inte va hon som störde. haha . Efter de gick hon ner, efter 5 minuter så ropar hon ' beeeeeeeeeeeaaa! de är en lös hund här, kan du inte gå ut ' haha så jag reser mig upp & sen hör jag hon ropa igen ' Jag trodde de va Fernando som va ute & sprang' hahaha då va jag tvungen & gapskratta' fernando? han är ju död sen 1 år tillbaka, har han återupplivats lilla korven. NÄE naturligtvis var det Casillas hon mena. Så när jag kom ner & tagit på mig kläderna , så säger morsan att nu är den borta.. Jahaa? Men jag gick & titta i fönstrena i storarummet . Å där va den allt, en golden reteriver , en guldig en :) Så skulle gå ut, men den stack ner till grannen & sen börja den spåra sig bortåt, så han skulle nog hem igen. Vet att det finns en granne mycket längre bort, som säger ibland att hennes hund sticker iväg ibland. Men aldrig har den vart här. Morsan blev nog chockad när det kom en hund när hon precis startat bilen i förväg , som var överlycklig & ville bli klappad . Han hade tydligen hoppat på handen för att bli klappad, & de kände ju Casillas direkt när hon kom in . haha snuffisnuff. Så blir väl ett jäkla snuffande här ute , när jag ska gå ut med Casillas;D
Yey. Undra om det blir vackert väder iadag föresten, ser så ut faktiskt ? Vore gött med sol, så jag kan rida ut en sväng kanske, det blir så jävla kallt när det ska blåsa som det gjort i några dagar nu . Brrr !
Har först å främst tänkt att åka till mormor & morfar nu om en stund, så kan morsan ta vovven medans hon äter så kan jag sticka iväg till stallet. . Blir nog bra.
Min käre bror fyller även 26 år idag, gammal! haha! :D Men kalaset blir på lördag, så igår fick jag iallafall köpt ingridienser till tårtan jag ska göra . Men den gör jag nog på lördag, det är ioförsig en sån man fryser så den kan man ju göra när som helst innan . .
Näe nu är det slut på ord! Ha de gött. bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0