va sa jag igår...

'hoppas inget mer händer' HELA JÄVLA DAGEN var ett helvete! När jag hämtat Emely & påväg till Trollhättan så lyser min motorlampa rött i bilen . JIppiii. Fick stanna, stå vänta ett jävla tag innan vi tillslut fick vända & åka hem för att byta bil. ÅH ! Farmooorbilen blev det, haha så liten & smidig med liten nissan micra ;D Men men, iväg åkte vi igen med musiken vrölandes & cpryck i bilen . När vi kom till Trollhättan skulle jag ta ut pengar . Då står de att mitt kort inte funkar. haha :> men sen gick de allt ändå! Å vi fortsatte till Gbg . Väl framme , så kör jag SÅKLART fel. Glömde svänga, så vi hamna åt helvete. Vi hamna där jag & morsan skulle va på kurs sist vi va i gbg. haha då körde vi ju fel dit, men nu kom jag dit direkt istället . HEJJAA! De va bara köra som en idiot över alla spårvagnsvägar där man inte fick köra , haha. Tillslut kom vi rätt igen . Men då va ju självklart parkeringshuset fullt, så vi fick hitta ett annat . Då va klockan typ 16 . Jag hade bara pengar till 40 minuter att stå där . haha å typ dom 40 minutrarna tog det för mig & Emely att hitta in i rätt dörr på svenska mässan. hahaha, vi gick in i scfit dörr , helt fel. Övervåningen va vi på & vi såg hästgrejjerna där nere, & vi försökte komma ner. Men icke sa nicke, en gubbe sa att vi får slå sönder rutan & hoppa ner. haha nämen sen äntligen kom vi in. Dom stängde ju 18 . Så jag blev så stressad i huvudet så de va inte speciellt kul ! :P Vi såg även 2 hästar som stod uppställda i någon liten hage. Jag tänkte 'dom är fejk' Sen gick dom iväg med en, då såg jag ju att båda va riktiga . :D Men då vänder sig emely mot mig & säger 'Åh jag trodde hästen va riktig' Å jag bara'men den är riktig!' :D För det gick iväg en annan nyss. Aja så gick vi fram för att kolla på den, å den stod sååååååååååååå jävla still så jag tänkte 'men fan är den fejk ändå' Näe då sa emely' den andas ju, de måste va riktig' haha vi kolla jättenoga, men ändå kändes den så jävla stelstill som en staty, örona rakt fram & ja vet inte vad. Men när vi gick förbi, så gnägga den utåt mot den andra hästen  . Då blev vi lite mer övertygade :D haha men idag känns det ändå som att det kanske va en robot :p Näe , jo , näe , jo :D
Aja förutom det här, så va jag pissenödig ända från Trollhättan när vi åkte vid, 2 halv 3. :D Å där inne på mässan hann jag inte, utan gick där & mådde allmänt illa , sen när vi hitta toalett då låser städerskan den. Så då sket vi i de. Gick till bilen & hoppades på att vi inte hade fått böter. Phuuuh, vi klarade oss utan böter! :D Tack PLISA.
Så då åkte vi mot Nödinge mc donalds & käka å där fick jag äntligen pissat!! :D Underbart.
Sen var det bara köra till Trollhättan igen, å de kändes gött när vi va där & klara oss hem utan att köra skevt. Fan orka köra så jävla fel i gbg.. Men man lär väl sig alltid något!
I Trollhättan träffa vi älsk en stund , jag fick en apa av han . haha :D Det står på hans haklapp på magen 'dont touch my food' I ena handen håller han en plastsked, och i andra en banan. Så tar man bananen av han så skriker han som en apa & viftar med händerna. haha skitsöt. Casillas blev inte lite galen när jag visa han den. Men självklart får han inte ha den, för då går den mycket sönder .
Näe slut för idag tack för idag. baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0