Uppe med tuppen

Oja. Tilloch med 6 minuter innan tuppen :D
Igårkväll kollade jag melodifestivalens med mor & far . Trevligt, inte så dumma låtar ändå. Man blev glad av några iallafall :> Tyckte Danny och Rasmus Viberg skulle gått vidare. Men de blev Danny & Swingfly . Men den låten va lite skojjig också.. Efter de börja jag & farsan kolla på crocodil dundee, haha men jag orka inte kolla färdigt & inte han heller. Så då somna man .
Varför jag är vaken så tidigt idag, är för att jag & min kära mor ska på en kurs i gbg. Kul när det är på en söndag..NOT! Hade velat sova idag, men men det kanske blir en rolig dag iallafall ? Vi har ju börjat med en mer skonsam färg, och då behöver man lära sig lite mer om dom olika färgerna, å va man kan ta för färg på besväliga kunder med blondt hår :D Så de blir nog bra, om allt går in i huvudet vad dom säger. . Va ju ett tag sen man va i någon skola & någon rabbla upp grejjer .  NÄ nu får jag göra mig i ordning här. Ska ju åka 7,45.  BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0