Tänderna fulla

utav KARAMELLER ! Så jävla gott va, hihi. Ok måste sluta säga jävla & jävlar..väldigt svårt  . Jepp ! Dagen har rullat på som vanligt. Hade med vovven på jobbet halva dagen, sen körde jag hem han till morsan på lunchen. Hon är ju ledig denna veckan, så har jobbat helt själv hela veckan .  Eller a veckan är ju inte slut än  , en dag kvar ju . Denna dagen var eftermiddagen lite kämpig. Stod upp i 4 timmar, gaah.  Men en söt unge va med sin pappa & klippte sig idag iaf. Ungen var rädd för att klippa sig, så han var med för att se att de inte va farligt.. typ 3 år va han. Han fråga bara ' pappaa, är du glad' haha ' ja jag är glad, jag är inte ledsen' För ungen brukar tydligen va ledsen när dom klippt han hemma ;p men de lät så sött bara' pappa är du glaad, helt orolig'  . :D
Yeey lite poker nu igen kanske, nu när jag fått mer cash av sofias jocke, hehe .

baaii

DU, vet du att det är fredag i morgon , kuckling ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0