Söndagen närmar sig sitt slut

Jag är rätt sleten & trött. Fick med mig morsan till stallet förut. Hade tänkt hoppa lite, men beauty kändes stel idag, kanske för att hon gick omkull med bakbenen igår? Jävla tönt är hon & blev rädd för en jäkla häst & virra till med benen . Men jag & morsan stirra oss blinda idag på bakbenen, så kanske vi blev inbillsjuka. Får väl kolla i morgon också. Förhoppningsvis så är det ingenting. Men det blev inte ridit mkt idag då. Blir så sjukt irreterad på detta jävla vädret också. DET ÄR FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR KALLT!!!!!! Blir depp utav det !  Yey sen är jag så sjukt trött på folk som anser sig va bättre än alla andra hela jävla tiden. HUR bra är ni egentligen ? Ni vet allt, kan allt men ingen annan bryr sig så varför skryta om era kunskaper hela tiden. GAaaaaaah !
Sitter dessutom & väntar på älsk, han skulle komma med big mac till mig . . Kanske värma mig lite med ? För ja som sagt, de inte underbart varmt här inne. . .kollar även på bigbrother just nu, bara för emely hade skrivit lite om att de börja idag. . haha jag är redan förvånad över vilka cpfolk som är med. Ändå har dom bara visat 3 än ..

baaia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0