Snarkdags snart

Ja det blir väl sängen här snart. Var hemma för en halvtimme sen, kikat på efterlyst & käkat godis. Jag har blivit tokkär i 2 sorter på Shell. Å Shells jävla godis är ju inte det billigaste kan man ju säga.. Störande, när man blir helt galen i dom. haha. Dom ser ut som sura remmar eller a fast mer som en prins korv i formen, med någon god smak innanför. Haha bra förklaring va, men jäävligt goda är dom! Har förtillfälligt 1 kvar bara, å jag vet inte om jag vågar äta upp den, för då är ju risken att jag blir ledsen för påsen är tom. haha , jag känner mig ganska mätt nu, så kanske tar den till frukost istället ;)
Yeey. Fick hopptränat lite idag, var lite modigare idag , men krut i bruden finns det iallafall, de bara jag som behöver äta upp min röv så den går att trycka ner i sadeln lättare. haha .. Yeep, har även hunnit städa här hemma innan träningen, fick tömt toahandfatets rör, massa god gegga i. Å damsugit samt plockat in ved. Det ska ju tydligen bli -10 på fredag. Å i morgon snöstorm ? gaah, gäsp!


bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0