Onsdag, regnar det ?

Har inte kikat ut genom fönstret än, så hur vädrete ser ut vet inte jag :p Hoppas det är bättre än igår iallafall.
Jag skulle ju se i rymden finns inga känslor. Tror ni inte jag somna.. Gaah, jag vakna & backade tillbaka. Jag somnade igen, haha. Så fick stänga av, å kolla NU istället !
Annars idag då, har kanske tänkt baka muffins med glasyr o sånt goojs på . Kanske blir bra, höhö . Sen blir det väl även till stallet o rida.

btw, läste i tidningen igår att en 3årig flicka hade fått bröstcanser när hon var så liten, fy va konstigt. Så dom fick plocka bort ena bröstet & opererade bort massa körtlar. Allt gick bra eftersom det inte spridit sig, så hon behövde ingen cellgift behandling. Men i framtiden behöver hon plastikoperation.  Men tänk, en sån liten plutt, va har hon gjort för att förtjäna de där. . Humm. Nu är hon den yngsta som någonsin fått de, den innan var 10 år som lägst.. Usch
Hemska sjukdom!


bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0