Nu vart de kväll igen då.

Denna dagen gick hyffsat fort, men det var otroligt skönt att va ledig. Jag skrev ju att jag skulle spela poker i de sista inlägget. Å de gjorde jag, typ 4 gånger. Vann iaf 1 gång & blev 3a 3 gånger, haha. Även om det bara är facebookspoker så äre jävligt kul on, intressant ?
Sen vart jag i stallet en sväng, promenad genom stan med Beauty :D Eller a genom ridhuset.. Nu verka benet någolunda bättre ut idag, så får la testrida i morgon igen. Hon blir ju jävligt mycket piggare nu när hon bara få skritta, men hon kan va jäkligt bekväm dam också:p  Idag var hon mest pmsbrud, men djuren kan väl också ha dåliga dagar, som vi människor? haha :>
Föresten, jag kom nyss hem ifrån brorsan, har vart där med älsk & mamma,pappa. Kollat film på hans bioduk , gratis bio är ju aldrig fel .hehe . Första filmen vi såg hette Faster, den va jävligt bra ändå . Men i början verka den kass, morsan sa flera gånger' ska vi inte byta film, ska vi inte ta någon annan nuuuuu ' Men sen efter en timma så fråga vi morsan 'ska vi byta film nu' hahah, ne men den va jävligt bra.  Sen efter den filmen blev det en pause med pizza, mumms! å sen blev det en film till. Den hette The A-team , den var också jäääävligt bra, & rolig. Men efter pizzan & allt godis jag knökat i mig & vart ute hela dagen( fått för mycket luft), DÅÅÅÅÅ blir man trött! haha, så ja jag somnade lite då & då i slutet, så jag får ladda ner den & kika färdigt en annan dag. För den va jävligt bra, å ändå somnar man. Men va ska man göra när ögona bara faller & när man har en varm skön filt på sig. :p
Åh gud så varmt det är i lägenheter, hade nästan glömt hur varmt man kunde ha de. haha så jävla skönt! Här hemma ligger jag nu & huttrar, har fått igång elden nu iallafall , så jag får väl va vaken ett tag till så det hinner bli lite varmt iallafall . Men hur många gånger ska jag behöva säga att de är KALLT , jag får ångest varje dag så fort jag sätter fötterna utanför dörren. Visst det var sol idag, men det hjälper ju inte när de är -6 & blåser motvind vart man än går. Damn va jag är trött på skiten , behöver bara skriva de 100000000 gånger för att gud ska ge mig vår ? Hallåå mannen ge mig vår eller sommar nu, jag ska inte klaga om det blir 30 grader + i år, jag lovar :)  Yeeey, nu har jag fått sånt cpkli på stortån så nu ska jag klia vidare & se slutet av big brother. Cpigt program det där, hur kan man ens orka ställa upp i sånt program. haha ! Å hur orkar man ens kolla på de, de är ju frågan.
Kommer ihåg i skolan när vi fick ha Storebror . haaha :> Jag hette typ Greta tror jag & hade grönt hår, minns inte så mycket mer. haha bara att vi fick sitta framför kameran & säga vad vi hette osv .. haha!

BAAAAAAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0