När klockan är så här mycket så..

så ställer man sig & steker pannkakor. Blev så jääävla sugen på pannkakor påvägen hem ifrån stallet. Så tänkte jag min mjölk går ut idag & jag orkar inte gå in i någon affär. Har typ inget bröd hemma. Så då fick de bli pannkakor;D Å de gillar ju vovven minst lika mycket, så han ligger här med sin snuffenäsa & väntar på att jag ska tappa något. .höhö vilket jag gör hela tiden , INTE med flit! Äter man med sked & bordet för långt bort, så går det som det går!
Hade ju ingen grädde & ingen sylt hemma, så riktiga pannkakor är det ju inte :/ Men det duger minst lika bra med socker & glass chokladsås ^^ Namm! Blev ju endel, så blir väl pannkakor tilll frukost också . Wiiie! Kommer alltid tänka på pippi långstrumps frukost. EN GRÄDDTÅRTA, som ser så jävla god ut. Tänk om man hade en sån till frukost varje dag. haha! :>
Jag har kommit i riktiga baktag, igår på min lediga dag bakade jag 49stycken muffins med glasyr & olika strösselmotiv, som hjärtan,kulor,glitter. hehe köpte en sån bruk på ica med olicka motiv, skitfräckt. Å dom blev så jävulskt goda, om jag får säga de själv! Tur att man har några i frysen. Morsan fick la 30 stycken :)
Näe nog tjötat, nu ska jag fortsätta äta & se på happy gilmore eller mr deeds. BAI

Tänk om man fick såna här runda när man stekte. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0