Kära månen/solen

Du är väldigt vacker , speciellt igårkväll när jag åkte hem, älskar när man ser din
mun & dina ögon tydligt. För visst ser det ut som om den har det ? :)
Jag kom hem ganska nyss från brorsan, han hade ju kalas idag. Jag har typ stressat hela dagen. Var i stallet halv 9, var därifrån halv 1, åkte till morsan & duscha samt hämta vovven. Sen hem & bakade tårtan (lägger upp ett recept en annan dag på den) sen åkte jag & vovven till Trollhättan, handlade present till brorsan .Blev en korg med chips,10 pack strumpor, tuggumi, en sån skål som det står godis på som var fylld såklart & storpack twister & snickers & ett hjärta jag hitta på partaj, haha älskade bror stod de på. Snälllt vaaa :D . Så hans mage får det nog gött framöver, då han även fick kinagryta av morsan & 140 köttbullar av mormor & morfar;D haha.
Jaja, nu ligger jag iaf i min säng & de är -14 ute, inne är det 14 grader i hallen. 18 i sovrummet, blåser kyligt, trevligt? nooooooooooe, men min ved är slut. Förhoppningsvis kommer morfar & sågar i morgon ..
Månen lyser ju även idag, fullt. Så gissa om jag har ont i huvudet ? bläääääääää.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0