KALLT

haha pleace jag vill ha värme. VÅR utan blåst ! Men nääe det blir väl inte förrän i maj. För det kalla ska väl vara till april ? ha usch! Jaja, jag sov iaf hos mor & far i natt, eftersom jag inte va hemma förrän 23, inte kul att lägga sig hemma i ett ouppvärmt hus :D Men får la sticka hem idag & elda som fan, så de blir varmt igen .. Men först, iväg & träna för Marie vid 11. Fast jag åker väl om en stund så jag hinner grejja lite innan med saker . Har suttit här vid datan en stund & försökt komma på va jag ska köpa till min bror, som fyller år på onsdag..Fast ioförsig så ska vi inte dit förrän på lördag, så jag har ju ett litet tag kvar att fundera. . Gäsp .
näe bbai.

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skulle du vilja ge ett tips på din favoritlåt eller favoritband för det vore kul att hitta lite ny musik! :)

tipsa i senaste inlägget här: http://robinhoods.se/2011/february/problem-med-videoklipp.html#comment :)

2011-02-13 @ 17:20:11
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0