Jag är så hungrig!!!

Men kan inte äta, för jag har satans kramp i magen , under revbenen sitter la maten fast som jag käkat idag. Gaah, blir galen . Käkade soppa & hemmabakt bröd samt äpplepaj som morsan bakat för de är alla hjärtans dag. Så ikväll börja magen kriga på vägen hem . Å jag som hade halva min kebabpizza kvar sen igår, som jag ville äta nu . Ska jag va ärlig så tog jag typ 2 bitar utav den för jag villeeeeeee ju .. Men våga inte ta mer, för då blir det väl ingen sömn i natt. . Har ställt ett glas med coca cola på avslagning & druckit resorb nu, så förhoppninsvis ger de med sig snart. . Får la äta mer i morgon istället :) Man blir ju gött hungrig när man går omkring i stallet & rör på kroppen . SÅ äre :) Näe nu ska jag lägga mig & kolla på ett avsnitt Solsidan, kanske någon film också, om jag inte somnar. :) ÄR jävligt trött! Det är vovven också, ligger här deckad i soffan . Antagligen för att de r så jävla kallt på golvet. DUMMA KYLA! GE MIG VÄRME, jag lovar jag ska inte klaga då !


baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0