Idag är man mör

Flög av hästjäveln idag igen, fun . Eller inte! Gaah, blir galen, hon studsar på sina hovar, så jävla skrajj & pigg. Men jag vet de är inte så jävla konstigt när hon inte fått springa loss på en vecka typ . Bara skrittat, å börja trava igår, men då va hon cool . Men idag, jeeesus . Gick omkring med henne först, sen tänkte jag nu måste de gå . Ne då, rätt vare va så stack hon i räserbajsfart & jag flög rätt in i staketet. Men klara mig bra, man blir ju bara chockad. Har dessvärre ont i armen, för idag fick hon tag i en jävla bit i min arm med hennes dumma tänder ! ÅH du milde att man inte blir för arg då . haha vilket blåmärke de blev. Surtant! Idag va hon verkligen sur, pms pms ! Förhoppningsvis blir de bättre till sommarn . haha ! Orka varannandag humör! I morgon får det bli longering, för ska iväg till gbg i morgon & köpa lite skrot till henne ;D Å till mig själv kanske. .
hepp mina ögon är trötta så de blir nog inget mer skrivit idag. Ska ta mig en promenad med vovven nu i halkan & mörkret. :p Då kanske man blir lite piggare. . baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0