haha måndag ja..

Ibland har man vissa dagar som bara är bajs! Idag var en sån dag . Jag vaknade upp tillsammans med älsklingen idag, det var ju underbart MEN kunde ju inte ligga kvar i sängen för nääe de va ju måndag, å det betyder JOBB långdag. Jaja, fick pallra oss upp. Min telefon ringer, mamma säger att deras vatten har frusit IGEN. Å ber mig ta med vatten, gaah jag som knappt hade flaskor att fylla. När jag & älsk står i dörren för att gå ut, då går strömmen. haha då tänkte jag' stackars mamma, varken vatten eller strömm' För jag antog att dom inte heller hade ström, vilket dom inte hade ;) Så gick vi ut i dom jävla minusgraderna, å älsk bil starta inte , som tur va hade han startkablar med så han kom iväg tillslut. Efter det lämna jag vovven & vattnet hos mamma :> Då hade strömmen kommit tillbaka iallafall. haha  . . Sen åkte jag iväg till jobbet. Första klippningen gick bra, förutom att telefonen ringde som bara den . Andra kunden var det likadant med, telefonen ringde , folk kom in, de var bara allmänt stressigt! Så klippte jag mig även i fingret, blodet sluta aldrig rinna. Pinsamt när man ska försöka ha plåster på också som baaara åker av. Sen när jag blandade fixeringen till kundens permanentade hår, tror ni inte på fan att flaskan studsar ner eller upp så jag får det i ansiktet & på hela min tröja. Damn, de starka grejjer också, ansiktet lukta as. haha men de va ju bara ta vatten & torka. Å sen ta fönen på tröjan, så var den fläckig & snygg sen! HÄÄRLIGT. Vad hände mer då .. hmmm ja de va kanske allt näe jo näe jo näe. .. Min sötnosbrud halkade ju i lördags, så igår tyckte jag & morsan hon såg konstig ut i höger bak. Hon kändes stel . Idag likadant, så jag frågade min tränare som va där, å hon sa att det är nog någon sträckning. Hon såg inte halt ut sa hon iallafall , bara att hon va väldigt stel . Så det blir skritta i en vecka nu då, skulle inte stå still, utan så hon mjuknar upp i benet igen. Stackars lilla vän, men hon ser inte ut att ha ont iallafall, hon va så gullig & prata med sitt huvud & mun förut , haha , bedjande efter godis som matte hade glömt idag :p Får bli i morgon istället .
Goosh va trött jag blev eller är nu, kom hem vid 22, så har inte vart hemma så länge. ELLER vadå hemma , jag är inte hemma ens. Är hos mama&papa. Ingen idé att åka hem så här sent när jag inte har tid att elda innan jag somnar. . Har inte ens haft vedträ på ett tag nu . MEN äntligen idag, så sågade morfar & pappa till mig, så i morgon blir det nog dynamit Harrystyle täääääääääänt varé hääääär ' hehe!
Hepp nu ska jag fortsätta käka lite pringles innan jag somnar. godnaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0