Grå Måndag

Tur att det kommer 2 personer om någon timma till jobbet som livar upp det lite :) Har köpt semlor till dom också, hhaha.  Sofia & Jocke . Annars är nog denna dag rätt går, är så trött sen igår. Satt ju i gbg hela dagen & lyssna om färg & gjorde även ljusarefärg på mona, min ingifta moster, eller va säger man ? haha morbrors fru. jaja, det fula var när vi kom in i salongen . Vi kom ju givetvis försent, haha, hela 10 min . Men det fick gå, vi åkte över broar & tunnlar så trodde vi aldrig skulle kunna vända. Men tillslut fick morsan vänt! Väl framme då när vi kom in & skulle hälsa, så gick jag in fort & skulle ta av mig lite innan & morsan sa 'vi har med våran modell redan eftersom vi åkt så långt' Å de gick ju bra, fint fint . Men jag kände att kursledaren kolla på mig precis som om jag var modellen. hahah, jaja vi satte oss runt henne, Mona satte sig längre bak. Då säger kursledarn' NEJ du ska sitta här framme, jag måste se alla jag pratar med' hahah Mona bara lite försynt' ja, men jag jag är inte frisör '  hahah så kul men fult ändå. Så då vände hon sig till mig & bara Jaha är du frisör..haha ÖH ja . . Sen när vi stod & arbeta med Mona jag & morsan, så kom hon fram & fråga hur gammal jag var! :D Ser jag ut som 12 eller va äre här , nog för att jag har en hjärna som en 7åring men hellow ;D Skitsamma, Mona blev skitfin i håret iallafall. Så nu har jag & morsan lärt oss mer om den nya färgen. Mycket svårt när det finns så många olika. Men nu känns de lite roligare!
YES näe, de va la de jag hade & säga. goodbai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0