Fredagsmyyyyys

Igen, veckan gick snabbt kan man säga. . Slutade även tidigare idag, så jag var i stallet redan vid 3, så red en stund inne i ridhuset bland alla solkatter. haha guuuuuuu så läskigt tyckte mesbruden . Men tillslut gick det bra ;D Tur va ju att en annan red där inne också, det lugnade henne lite iaf. Sen efter jag va klar vid halv 6 så drog jag & hämta vovvsipovvsen :> Å nu sitter jag hemma hos mor & far & dricker cööla . Åt även hemmagjord pizza nyss, &  Casillas har precis fått ett pizzaben, tänkte han skulle få äta likadant som vi hehe.
Sen så till en uuuuuuuuuuuuuuufffjävligt sjuk grej dom visa i nyheterna nyss. Jag gjorde ju ett inlägg här för ett tag sen om dom djuren jag hata mest. Först orm, sen hajar . Jag gillar inte djuren, men inte ska man behandla dom illa för de! Och ja det är sjukt jävla hemskt, hur fan tänker dessa personer, BARA PENGAR? Dom tar upp dom ur vattnet & skär av deras fenor & sen slänger i dom igen. FÖR GUDS SKULL DÖDA DOM DIREKT DÅ!! Dom kan leva upp till en vecka i vattnet & sen dör dom , vilken jävla piiiiiiina. Skulle fan vilja göra likadant med snubbarna som gör detta, skära av deras armar & ben & slänga i dom i vattnet & se hur länge dom klarar sig att leva! OK mer rättvist om vi kunnat andas i vattnet också så det var precis samma . MEN näe fy satan va äcklig världen är, sån djurplågeri är ju tamej fan den värsta! Eller fel, all djurplågeri är förjävlig!
Se själva .
baaii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0