FREDAG

Härligt med fredag, för då känns det som man får en liten pause innan nästa vecka påbörjas. Undra va man ska käka för gött ikväll, tacos ? Som alla andra i detta land förmodligen gör. hehe, men finns det något godare än det, pizza, köttfärsås & spaghetti, pannkakor, glass, godis, jordgubbar, apelsiner, lasagne, kyckling haha näe man kan nog inte jämföra så. GODAST för stunden kan man däremot säga :)
Vädret är vitt idag också, när ska man få känna doften av det nyklippta gräset ? Åh vore så himla skönt, men det dröjer väl som sagt några veckor månader till .
Jaja, ska klä på mig nu & åka iväg till hundagiset med Casillas. Han har fått en ny vän där, men som talltid är där, när han är där. Kurt heter han. haha så himla sött :)
Idag är det även en hemsk dag för många många nära & kära till Stina Andersson. Begravningen . Men på ett sätt brukar det kännas skönt få ha varit på den, för det är något som ligger i huvudet på en & man mår dåligt över hur det ska gå på den osv. Men jag tror nog allt att lilla stina ger sina nära & kära ett tecken på att hon har det bra. Samt att alla ska ta vara på varje dag som går. För man är inte mer än en människa & man måste leva helt ut även i dom svåra tiderna. Men som sagt, mina tankar går till alla som kommer ha en jobbig dag!
Sen går även mina tankar till Gabriella & Andreas , som fick en son i natt. STORT GRATTIS, knas att den ploppa ut den dagen den skulle. :> Inte så vanligt väl ? hehe. Grattis iallafall! Undra va de blir för sött pojknamn nu då .:>
Btw, i natt drömde jag att jag klämde ut en unge jag också. Å den va så söt, & så ful, för den ändrade tjocklek & hår ansiktsform varje sekund. haha så den var allt möjligt , sen så tappade jag bort den hela tiden, jag leta & leta & leta & de va hemskt. haha orka tappa bort sin nyfödde unge. . NÄ skärpning, hjärnan har för mycket att tänka på antagligen .heh :p
goodbaai måste jag säga nu för annars kommer jag försent, som jag gjort 2 fredagar i rad nu .bAi på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0