Tjock i magen

fett fett fettis pizza nerknödd i magen, så nu vilar alla tarmar och organ på en mjuk pizza. JAMM. Gott var det iallafall! Mamma som bjöd idag på kvarterskrogen . Blev snabb ätit, sen hem till far & mata hästarna. Nu ska jag iväg tillbaka till Grästorp . Tar med mig vovven. Så får det bli en timmas promenad, innan jag börjar jobba igen . För eftermiddagen ser icke kul ut. Jaja, sista arbetsdagen idag! Skönt .
Har ju längre lunch idag, vilket är tur !
Har även fått mera julklappar idag, av marie . Mycket snällt :) Glasburkar med som har smile ögon&mun. En till spaghetti skulle jag tro, & en till något annat  . Samt ett brett pannband! Gillas mycket . Men oj.. Va nä jag har inte öppnat julklapparna alltså , jag har bara gissat mig till vad det kan vara i julklapparna . Inte skulle jag väl fuska & öppna före lördag. Nä aldrig!
HARE. KANIN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0