Snö

Snö snö snö, ja titta de snöar titta de snöar. not not not not not!
Kom igen, kan de inte bli kallare & lite till snö ? Vore fint på julafton. Men man kan inte få allt! Det enda jag önskar mig är att nästa år , kommer bli ett bättre år. För detta året har fanimej vart det jävligaste året någonsin, med många anledningar!
Men vem säger att det nya året kommer bli bättre. Man kan ju bara hoppas, inte sant?
Så då var det bara 4 dagar kvar till julafton då. Bara 2 jobbdagar kvar. Jobbar i morgon på min egentliga lediga dag. Men jobbar hellre den & är ledig på fredag. Dagen/kvällen innan julafton är ju alltid mysigast! Men dom här dagarna har ju vart överfullt upp, kan man säga! Nackhuvudvärk & annan skit till de, gör ju inte att dagen går snabbare direkt. Men va gör de, kunderna blir ju glada över att få klippt sig iallafall . Dock finns det då alltid dårar som ringer & tror det ska finnas tid kvar denna veckan ? haha, skrattar alltid för mig själv & svarar' neej det är fullt innan jul ' VA helt fullt ? ' JA, men på onsdag,torsdag,fredag i nästa vecka fins. . Å så får man till svar 'på måndag då ? HALLÅÅ måndag, annandagen, då är väl alla butiker stängda(förutom matbutikerna). . A förvånas fortfarande av ur folk stressar & inte tänker på saker i förväg. Man vet väl om när julafton är, inte behöver man väl vänta in i det sista & försöka få tag på en tid. Det går ju faktiskt göra de några veckor innan . . . Aja så kan de va..
Innan jul är väl det mesta är fixat. I söndags bakade jag, mormor&morfar julgodis. Blev knäck, fudge , marsipantomtar & marsipankulor med nougatchocklad. Det blev smaskismaskens!
Dom är nog snart uppätna, så mycket som morsan trycker i sig. hahah nää ;D men visst är de bra när dom gillart!
Noe nu ska jag lägga mig & blunda. Det räcker nog för att somna.
baii
De värsta som finns är att visa tänderna på kort. speciellt när man inte har några tänder. snnyft
¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0