Kvällen

Yes. Sitter här med julmusik på & väntar på att skinkan ska bli färdig att smaka på . Väntar också på mormor & morfar .De va fan va påååååååååååååååååååååå de blev där da. :)
Fick vart iväg till överby idag. Var inte så mycket folk ute på vägarna. Men mycket folk inne i butikerna. Pust. Hittade inte en jävla klänning. Hitta en lång tunika, så den fick de bli. Köpte även lite småkraffs , som örhängen & en ring . Men så jävla tråkigt, var la inne i varje klädbutik som fanns . Men inte en endaste lagom klänning. Antingen var dom h*rkorta, å såna passar jag verkligen inte i . Eller så va de världens långklänning. Nej inget lagom fanns . Men skitsamma, jag har ju några gamla hemma. Så ikväll fick de bli den gamla trasrödingen. Men va kvettar de, den är fortfarande fin .
Sen i morgon får de bli de jag köpte idag. De blev ganska bra när jag väl kom hem & fått prova lite strumbyxor till. Yey ! :)
Hoppas ni får en trevlig kväll fölk & vinner massa på bingolotto . BAI
gammeltrazan & banarne är redo för julmaten .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0