dan före dopparedagen

blire mkt döpp i gryta i morgon eller? haha näe.  Men hur många är de som käkar de längre ? Inte jag iallfall, & har nog aldrig gjort .Usch vidrigt ..
Jahapp, idag är det den mysigaste dagen innan julafton. Antar att det är många som kommer sitta uppe & spela bingolotto . Inte jag :) Kommer bli som vanligt, med mormor & morfar här ikväll. Dricka glögg, äta goo julmat & spela kort . Morsan ska göra skinkan i eftermiddag. Blir alltid så jäävla gott!  Skinkan ska vara VARM när man äter den, eller ljummen kanske man säger. Då är den ta mej fan godast! Så kommer vräka i mig som vanligt. ;D
Annars så blir de ganska lugn dag. Ska iof iväg till trollhättan om en timma & försöka hitta någon trasa då . Samt lite på apoteket som behöver handlas. Och brunabönor! haha jag äter de inte, men morsan satt & sa va hon handlat igår, för hon trodde hon missat något. Å mycket riktigt så hade hon glömt bruna bönorna. De är la de brorsan inte vill missa på julbordet, så får väl bli en sväng in i någon mataffär också . HAHA hur ska detta gå, hur mycket folk kommer va ute idag ?GÄSP. Jaja medans jag väntar på att få åka iväg, så ska jag fundera ut lite julklappsrim . De är roligt om man får till något riktigt bra . ;>
Förra årets julskinka. Den ser förmodligen lika smarrig ut idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0