Aj.

alltid lyckas man värma saker för varmt, så man bränner sig. Kan det inte finnas en lagom knapp på micron bara, hade vart perfekt.
Idag tänkte jag dra mig till lidköping för & köpa en julklapp till mig själv. Men nu inser jag att jag inte ens orkar. Å ändå sov jag från halv 8 igårkväll till 23. Då morsan kom & fråga om jag inte vart hos hästarna? (Ja jag brukar ligga kvar här ibland) Men nej, 'jag somna visst' sa jag till morsan. . haha sådär lite mer än 3 timmar . :) Men ut & ge hästarna mat, å in igen & la mig på soffan. Å somnade igen, tills Casillas skällde till som fan . TYYYYST i sömnen ropar man. Då ropar morsan tillbaka, som är dööödsrädd för åska! DE ÅSKAR JU, ser du inte blixtarna/blixtrarna ? haha . Så de höll på en bra stund, mullrade lite dovt bara. Sen sov man igen. Gick upp halv 7, gav hästarna mat. Sen lät jag dom va kvar inne till 10, så jag skulle kunna se när jag tog ut dom i den gamla hagen. Så under dom timmarna la jag mig & sov igen. Så nu måste jag väl va utvilad sen den där helgen. haha men icke är fortfarande lite hängig. Men är la inte så konstigt, vart ute nu i 2 timmar & andast massa jävla luft, p.g.a den jävla blåsten! KAN DE SLUTA REGNA/BLÅSA . Ok nu är det lite sol, men snart kommer regnet igen ... blir så trött, hästarna ser ut som as nu igen på kvällarna. Å nu tyckte dom de va extra kul att gasa igenom vattenpölarna i den nya(gamla) hagen . Jaja, bara dom har kul så :)
Vart va jag någonstans ? a jag åker nog ingenstans idag, får bli till helgen. Nu ska jag nog bara hem & ladda ner massa av serien Homeland, Desperate housewives & Greys anatomy. :> Homeland är jävligt bra, går på onsdagar klockan 22 tror jag. Men ni som missat , är de ju bara fixa hem ändå . Han är så sjukt ful & äcklig militären . Handlar om en militär från usa, som vart fast i afganistan i något terroristhem eller va de nu va, i 8 år. Så hittar dom han & han är typ en hjälte för alla. Men de dom flesta inte vet, är att han gått över till terrorns sida. Han har bland annat dödad sin bäste vän som också satt fast där nere . .
Å nu kom jag precis på att jag har massa godis hemma också, så brömm hem .
baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0