3 dagar kvar

till julafton. Mysigt ? ! Kanske de , kanske de, vem vet hur de blir.
Nu är jag iaf hemma, HEMMA HEMMA i mitt kalla hus. 15 grader är asso skönt med ett litet sånt där vind drag på ansiktet hela tiden. haha. Men skönt & va hemma ändå, jag har inte vart hemma på ett tag kan man säga. De blir helt enkelt för kallt ibland & orken för att elda när man kommer hem 22, då ska jag ju sova? Ja samma som vanligt.. Nu är jag hemma iaf, & eldar för fullt .Hade dock inga tjockis pinnar, så får väl skaffa lite större vedträd igen.. Gäsp  .Har även ätit massa godis, så nu är magen helt röten .Usch & fy & blää! Är nog egentligen hungrig. Men har ju ätit ? Å jag har ingen mat hemma .. Ack så synd om mig . Blir väl till att handla med lite gött hem i morgon . Sista jobbdagen . Weehi. Dock en jävligt kämpig eftermiddag såg jag. 5,6 klippningar i halvtimman. Då hinner man inte sitta mö . Men jag får la vila under fredagen istället.  Eller nähä, då ska jag fanimej ut & trängas med ALLT FOLK . men jag ska inte köpa julklappar. Ska hitta mig någon trasa att ha på mig , förhoppningsvis hittar man något. Lyckades inge vidare sist när jag va på torp .Men nu får la de bli något närmare ställe. . :)
Fick 2 julklappar idag. Som jag redan öppnat. En utav hunddagiset,  2 muggar med 2 bilder på Casillas på varje mugg. Mycket fint & uppskattat ! :) Sen fick jag en fin julblomma utav mormor&morfar för att jag gjorde dom julfina i håret idag. Mycket uppskattat också! Synd att jag är så dålig med vattenkannan då, mina växter har en förmåga att torka med inte dö utan bli stelna o fina. haha


Hepp . nu blir det kolla de sista på berg flyttar in, sen ska jag njuta serier .OM jag orkar. Somnar ju alltid!


bais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0