17 dagar kvar

till Julafton! Längtar ni ? Längtar jag? , Mja jag längtar faktiskt, till att mina nära & kära ska få öppna sina julklappar som jag köpt. Tycker det är mycket roligare att ge, än att få! Jag har väl varit färdig med julklapparna i en vecka nu, om de nu inte blir så att de blir en panik extra julklapp i slutet. Men det tror jag inte :) Dom ligger fint hemma hos mor & far. Ska nog ta med några hem nu & lägga under den underbara granen . GRANEN ? Ja, jag tjuvstartade idag med att sätta upp granen . Vafan, de är ju faktiskt bara 17 dagar kvar, man vill ju hinna njuta av den innan året är slut. För sen efter vill man ju ha bort skiten ? Host, för ja då kallar man den skiten!
Köpte mig ju en vit plastgran förra året i november, i stockholm. När snöstormen började. haha, minns jag & mamma hade så mkt grejjer vi skulle ha med hem på tåget. Å tåget som aldrig kom, vi stod & frös ute hur länge som helst! Brrrrrrrrrrrrrrr . Än är det ingen snöstorm iallafall, å de är lika skönt de! Tycker det räcker med det här lilla vita som kom häromdagen! Så slipper man köra fast med bilen eller gå & tampas med höga steg för att ta sig fram . Men ioförsig, det var ju det vi gjorde förra året. Innan sandra drog till thai . Då åkte vi sandra emely o älsk + doggen till vargön & skulle åka pulka. Men gudars va jobbigt det var att gå i snön. Men lite roligt var det allt att åka stjärtis!
Får hoppas att julen blir någolunda trevlig & mysig iallafall! Ett posetivt besked fick man ju förra veckan iallafall, nu hoppas vi att cancerjäveln aldrig mer kommer tillbaka! Fan va skönt iallafall, blev så glad !! Han har inte förtjänat det här, å de gör ingen som drabbas av de, ingen! Fruktansvärda sjukdom!!
Stackars farmor ligger inne på sjukhuset igen, hon var tydligen lite sämre idag... Hon opererades i söndags igen, sen om de hjälper att hon slipper spy, vet man ju aldrig! Men förhoppningsvis! Tycker det är så jävla dåligt bara att dom sa hon hade 2-4 veckor kvar. Å de har de minns gått nu, dom har bara väntat ut allting för dom trott hon ska dö tidigare. Denna operation kunde dom gjort mkt tidigare annars, samma med strålningen, dom kan väl snabba på lite... Men på ett sätt förstår jag, de är så sjukt mkt folk som har cancer, stora busslass går till borås, fullknökat med folk på sjukhuset, så de är väl inte konstigt att det tar tid. Å för en som inte kan räddas, så är de klart den sätts längre bak i ledet... Men just att dom kan med å säga 2-4 veckor när dom inte vet, det beror ju precis på hurdan personen är tror jag också. Är man posetiv & vill leva, än någon som bara är helt nere & inte vill. Så går det snabbare. . . JAAAAAJA, nu ska jag sluta skriva om de här. Inte så kul att läsa om, men vet du vad? Jag skriver inte de här för att just DUU ska läsa det här. Jag skriver det här för min egna skull! För att jag ska kunna få ur mig saker som jag inte kan skrika mig ur ! BAI
Nu väntas pizza & bonde söker fru!
Bilden gör sig inte alls rättvis, cp mobil kamera. Ser ut som det brinner i granen, haha.
Dessutom är den mkt mer fylld mer rött pynt än vad som syns, samt mkt glitter som smälter in i bilden!
Hunden fick agera julklapp med glitterkrage.:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0