trött

Jaha..synd att man vakna idag med ! Trivs betydligt bättre i mina drömmar , konstigt nog. I natt fick Beauty ett föl, den var vit & svart runt ögat, hade fått massa kläder på sig. Hur skulle det gått till kan man ju undra, kanske var det Casillas jag såg..
Gud, var är du när man behöver dig , hallå ? a se ett jävla fuckin Hallåååååååååååå, så skeva det sig. Finns nog ingen som har bättre tänkarhjärna än mig iallafall. Kan man få guld i de tro ?
Å jag längtar inte direkt efter helgen, fyfan, sitta där & lipa som ett fult jävla as..
Har inte ens några skor . Kan lika gärna gå barfota, ingen som ser mina fötter ändå. Möjligtvis dom längsta äckeltårna.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0