Tjenus

Va vill ni  ? :>

Idag har jag vart ledig. STÄDAT haha, eller kan man kalla de städning. Endel damsuger säkert varje dag, men jag kan stolt säga att jag kanske damsuger 1 gång i månaden. hahaha:D eller inte riktigt varannan vecka kanske. PAH;D skräck ? GE dig iväg då ! :D Jag är iaf snäll mot mina råttor, matar dom med lite mat varje dag oså, så dom ska ha de bra :) Underbart . .
Har även bakat muffins idag, rosa med pärlor på.! Så va även mormor & morfar här på fika. Sen har jag vart i stallet, ridit & gooosat med min trollgumma. Igår fick hon löshoppa, haha helt crazy , ovanligt , nej :D

Häpp,btw efter helgens bravader, så unnade jaag mig att sova till 12:30 idag. SKÖNT , de borde du också testa på .

baai jag har fan inte mkt att säga. PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0