Laala

Idag vaknade jag upp lite tröööött, Emely & jag satt uppe igår & drack vodka samt gungade musik . hehe gött! Men blev jävligt trött, å de har inte gått över än . Efter hon åkt hem vid 11, så åkte jag till stallet. Fixade lite grejjs, sen åkte jag till Grästorp, parkera bilen. Sen gick jag lilla & stora skubbet med vovven, eller gick, jag joggade delvis. hehe jävligt gött också, men jag är lika otränad som vovven . Fast jag har nog fått lite bättre kondition sen jag skaffa häst, går ju jävligt mycket när jag grejjar, sen att rida blir man lite trött av också ;D
Jao . Efter de gick jag & vovven hem till mormor&morfar, vi va jääääävligt törstiga ! Jag drack hur mycket saft som helst, kändes de som :) Casillas drack massa vatten också, även fast han dykt i 2 stora jättevattenpölar, åh va roligt... hehe, jaja. Sen har de la inte hänt så mycket mer än de vanliga. Kortspel & Wii med brorsan, samt morsan va med på ett hörn . Haha, jag äger dom båda på pingis, så jävla dåliga är dom, eller så är jag så fruktansvärt bra.. haha :D  Förlorar inte en match, hähä.  .
Näe jag ska sluta skriva skit nu, mormor & morfar kommer hit snart , så då blir det att underhålla dom . baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0