HEJJ

Det var änna ett tag sen . Hinner jag inte skriva ? Kanske jag hade, men jag orkar inte så ofta. För oftast är jag helt slut på kvällen när jag kommer hem. Brukar ju oftast inte vara hemma före 9 . MEN idag serru , då har jag vart ledig :D Älsklingen kom vid 12 & stanna till halv 6 typ . Vi har kollat vampire diaries, out of the map osv, vart ute & lekt med vovven , käkat glass & kakor. Jag äter muffins fortfarande... Är la inne på min 4e om de räcker ? haha har 2 kvar, å antar att dom kommer va slut innan jag somnat! Yey . Vart en snabb sväng till hästen & mockade. Blev ingen ridning idag, för mitt huvud är inte riktigt på topp idag. Snurrat lite skumt hela dagen, vaknade med huvudvärk , så antar att det är den som spökar. OM det nu inte var så att jag slog i mitt huvud igår när jag ramla av min kära beauty :p Gick så snabbt så man minns ju aldrig riktigt . Men jag slog nog i lite grann i staketet, men mest röva & svanskotan . Hade hoppträning igår, eftersom hon vart skadad emellan så var det ju några veckor sen vi hoppa på riktigt. Så denna gången gick det uuselt dåligt, haha! 180 km över alla hinder, hellöööo de funkar inte så , men de verkar hon inte fatta.. Sen ramla jag inte av vid ett hinder eller så, utan de va att hon ville leka bil i 200 km över hela ridhuset , låtsades bli rädd bara för att få köra sitt race ;D Ja tjenna är det en unghäst jag har & handskas med, eller inte, min dam är ju fan 13 år i juni ..Jesus . Som tur är lyssnar hon bättre i dressyren nu, kanske för att hon mest är tränad till de. Men jag ska fan inte ge mig med hoppningen heller, de ska bli bra någon dag! :D Ioförsig gången innan gick de mkt mkt bättre. Men det är väl så, man ska inte tycka något går för bra, för då går de sämre. JAJA, hoppas min skalle är någorlunda i morgon iallafall. Träning i morgon kväll igen, dressyr. Sen är det fredag :D Å då är man ledig ända till på tisdag. Underbart med påsk, då man får lite längre ledigt! WIE . Förhoppningsvis håller det fina vädret i sig över påsk , så man kan va ute & njuta . . Ska la börja riva i svinhuset också, så man kan plocka hem damen en dag.
HEEPp nu blir det att kika efterlyst! Hare .
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0