HÄÄJ

Eller godnatt kanske man ska säga, för det är mycket god tid för det nu . Igår la jag mig vid det här dagset, å inte fan ringde någon klocka i morse.... Vaknade 08:00, ganska pigg. Började bara jobba om sisådär en timma. haha har mycket & göra på morgonen, men det redde ut sig. Jag började 9.30, så jag hann ta en bra promenad med vovvsen inne i Grästorp . . :) Sen har väl istortsett hela dagen vart knäpp & jobbig! Min rygg gör jävligt ont just nu, o mina axlar hänger inte med riktigt heller. haha , har tränat med hästen idag. Har ju inte kunnat de på ett tag eftersom hon vart så stel, men vi har kommit igång någorlunda nu . Men jag har ju ganska sne & jobbig rygg, samt med det jobbet jag har så förbättrar ju inte det saken . Så det är jävligt bra att rida, för då får jag verkligen sätta alla kroppsdelar på plats igen där dom ska va. haha fast det gör jävligt ont, jag har suttit lite dåligt ett tag. Man glömmer av sig ibland ! Men nu ska de nog bli ordning på de här. . Känner mig ganska duktig ändå, jag rider oftast 4,5dagar i veckan, samt springer 2 dagar iveckan, å går med vovven i stortsett varje dag. Då inte mamma tar han på promenader. haha men ja man får känna sig duktig ibland. Visst var de så man ska rabbla 3 saker man är duktig på innan man lägger sig, så nu har jag nämnt de. ;)
Dags & söva. Är hemma hos morsan nu, såjag lär ju inte försova mig iallafall . baaaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0