Fredagsmys

Enbart jag & vovven hemma. Käkat chips & softat till talang . hah, men blev lite rastlös, så öste på musik & börja dansa lite, men såklart kommer vovven & vill va med också, med sin oranga gorillaaa;D haha sötnöten !
Jag tror nog fan jag ska lägga mig snart, ÅÅÅ hoppas på att det inte blåser storm i morgon morgon, hade tänkt rida ut. MEN hatar att de aldrig kan va lugnt någongång! YEY . Morsan & farsan är på kalas idag, så hann inte rida idag, fick skynda mig snabbt hem till vovven . :) Sen har jag slått in Sandras present från mig & Emely , vackert, njaaaaaaae, är dålig på de där med att slå in. haha. Behövde en häftapparat också, så fick åka hem till morsan & dom igen. Dom hade ju åkt iväg då, så jag tänkte skoja lite med dom. Jag tog Casillas Dalmatinhund & ställde en bit innanför dörren. haha nu tror dom nog de vart inbrottstjuvar där;D haha . . näe så lättluyrade är dom nog inte. Men kan tänka mig när farsan kommer in där lite lagom full . haha :D JAAAAAAA dålig humor. .
baaaaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0